Kampanie Google Ads Irsoft

Kampanie Google Ads

Natychmiastowy wpływ na wyświetlanie reklamy w Internecie

Reklamy Google Ads (dawniej Google Adwords)

System marketingu internetowego umożliwiający wyświetlanie reklam produktów i usług w Internecie, jako:

  1. Reklamy tekstowe (linki sponsorowane) w sieci wyszukiwania, np. wyszukiwarce Google, jako boksy z reklamami tekstowymi
  2. Reklamy displayowe na stronach sieci reklamowej Google Display Network (GDN), np. jako reklama banerowa – graficzna w popularnych stronach partnerów Google m.in. onet.pl, olx.pl .itp

Uzupełnieniem reklam w Google Ads jest remarketing, który ułatwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją stronę internetową. Aby skłonić ich do zakupu, przypomnieć, że szukali dany produkt lub usługę.

Zapoznaj się z szczegółową ofertą kampanii Google Ads oraz wybierz odpowiednią opcję dla swojej firmy.

Gdzie wyświetlają się reklamy Googl Ads?

1. Kampanie reklamowe w sieci wyszukiwania
Reklama w sieci wyszukiwania to jedna z najpopularniejszych rodzajów kampanii systemu Google Ads. Umożliwia wyświetlenie reklam, jako np. linki sponsorowane (reklamy tekstowe), które prezentowane są, gdy klient szuka określonej usługi lub produktu w wyszukiwarce Google.

Przykład wyszukiwania przez użytkownika firmy zajmującej się tworzeniem animacji 3D w Gdyni:

kampanie google ads irsoft

Rys. 1 Wyniki płatne w wyszukiwarce (Google Ads) - reklama firmy Any4mat

 

Reklama w formie linków sponsorowanych wyświetla się nad wynikami organicznymi (naturalnymi) oraz pod nimi. Kampanie tego rodzaju rozliczane są za kliknięcie (płacisz tylko, gdy użytkownik kliknie w Twoją reklamę.)

 

2. Kampanie promocyjne w sieci reklamowej Google Display Network (GDN)
Ogromna ilość stron internetowych partnerów Google (np. onet.pl, interia.pl, olx.pl wp.pl), na których mogą wyświetlać się reklamy Twoich produktów i usług.

Kampanie w sieci reklamowej mogą być prezentowane, jako:

  1. Reklama graficzna - banery reklamowe (graficzne prezentacje, pliki multimedialne, animacje).
  2. Reklama wideo (np. wyświetlana w Youtube oraz innych stronach partnerów Google).
  3. Reklama tekstowa (elastyczne reklamy displayowe – automatyczne generowana przez Google z przesłanych zasobów: tekst, nagłówki, logo i grafika).
  4. Reklama w Gmailu oraz w aplikacjach

 

Remarketing dla reklam Google Ads..

Remarketing to ponowne kierowanie reklamy internetowej do wybranych osób, które już wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową oraz wykonały określoną czynność

Remarketing pozwala docierać do osób, któreodwiedziły już Twoją stronę WWW, kiedy przeglądają inne strony internetowe w sieci reklamowej lub korzystają z wyszukiwarki Google. Dlatego remarketing może być kluczowym elementem Twojej strategii reklamowej w marketingu internetowym.

 

Kampanie w sieci wyszukiwania – zalety

  • Natychmiastowe wyświetlenie reklamy w Google
  • Szybka forma promocji towarów i usług w Internecie
  • Pozyskiwanie klientów wybranej grupy docelowej
  • Płatność naliczona tylko gdy użytkownik kliknie w reklamę (nie za wyświetlenie)
  • Monitorowanie kampanii oraz skuteczności
Niemalże każda firma posiada stronę internetową, na której promuje swoje produkty oraz usługi. Aby użytkownicy korzystający z wyszukiwarki internetowej (np. Google) mogli wyszukać produkty i usługi znajdujące się w stronie, konieczne jest uruchomienie kampanii reklamowej Google Ads

 

Zyskaj nowych klientów dzięki skutecznej reklamie internetowej Google Ads i rozpocznij kampanie z nami już dziś.